Search This Blog

Monday, February 2, 2009

cuti secuti cutinye..

nad

haaa..ni nk cte pasl cti ari 2 lak..teringat lak tp kn best la plak ek wt karangan ni..mcm xnk stop je..ha3..cuti chinese new year ari 2 aku blk malaysia(aka klang.huhu)ngn tino 2..sve bajet seh,blk malaysia ngn dia,blk kanada pn sme..jimat2 duwet bas aku kn.kn.ha3..tp dr cni,kteorg naek bus smpi gua musang(nme je gua musang tp gua 2 xde musang pn,gler glamor r 2..heheheh)..as usual papa angkatku iaitu papa kpd tino ni ambk ktorg nk tros gerak blk malaysia..xsbar nk smpi,berkobar semngat aku tak tdo pn spnjag jln dowh..smgat nk jmpe family,mcm da stahun xblk.ha3..nk pndek kn cte,ktorg smpi smpi dlm kol10 mlm..lpak umah tino 2 dlu sb abah aku ambk lewat..ade ke ptot ank kesygn blk ambk lwat,ish2 kechewa aku.huhuhu..tp best gak duk umah tino 2,dapt mkn seh..bis r diet aku mlm 2.ha3..area kol11,abah aku br ambek..cian seh die br bis keje..tp xpe,msok je dlm kete,aku tros kis mama n abah n adek..lme siot,rndu sgt2..smpi dieorg rimas..ha3...adek aku lg sorg xblk lg.die kat uitm jengka..ok..stkat 2 je cte utk mlm 2.mlas nk cte lg.heheheh...

erm aktiviti aku tme cti kn slaen tdo.tdo.tdo.mstila shopping!!best dowh..lebh2 lg umah aku dkat ngn Jj,Tesco n Giant..wah,shooping je taw..hahahaah..mentg2 la skrg ngah kaya kn,ble lg nk biskn duwet pt.sales!sales!ha3..tp shoppg aku tme cti kurg seronok tnpa tino 2,tp perlu ke ade tino 2 ek..yg lg best,tme cti sume bkumpul..sume ade,bunyi mcm byk sgt adik beradik kn tp sbnrnye ade 3 je.hheheeh..seronok cti tp ade gak yg moment yg boring..tme ble abah aku ade kes..untuk makluman sume,abah aku ni polis..so ble ade kes,mle la bz..bayngkan 2 ari sblm blk,die kne selesaikn 1 kes berat..spnjg kes 2 nk selesaikn,pnye la abah bz smpi nk jpe pn payah..blk umah,mandi n g blk..gler!!!!terase seh kehilangn kaseh seorg ayah(poyo je..huhu)..
smpi la ari aku nk blk pn,kes 2 xselesai..tp xpe..sbgai ank polis,benda ni dah lumrah..berkhidmat utk negara seh!!!!selaras ngn logo polis,MESRA,CEPAT DAN BETUL(tp 2 logo lme,logo skrg x ingat la.ha3)so,aku nk nasihatkn kpada sume pnjenayah2 or mereka2 yg berniat nk wt jenayah,hentikan la niat anda 2..anda bkn menyusah kn sje negara n polis tp bahkn kami ank2 polis tu turut merasakn kesusahan yg telah anda wt..(poyo2..)..ingat la,jenayah mbwa padah!!ok la,stakat ni je la,karangan aku..karangan ini akan dsmbung oleh izyani untuk cte yg selangjutnye..harap maklum..peace!!!!!

No comments:

Post a Comment